1. Brend: Octopus Digital Signage, https://octopussignage.com/en/
Octopus Digital Signage tehnološki je brend specijaliziran za digitalna rješenja prikaza
informacija (digital signage). Kroz mobilne ekrane, Octopus Signage omogućava preduzećima
da efikasno komuniciraju s kupcima na fizičkim lokacijama, prenoseći iskustvo online trgovine
na tradicionalnu trgovinu. Navedeni brend, specijaliziran za pametna rješenja digitalne
komunikacije, sa sjedištem u Turskoj, uključuje interaktivne ekrane, menije, reklamne ploče,
odnosno multimedijalne sisteme za trgovine.

2. Ciljna grupa:
Vlasnici malih i srednjih preduzeća otvoreni za inovacije i vizualna rješenja, s fokusom na
maloprodaju, ugostiteljstvo, obrazovanje, turizam, zdravstvo.
Lokacija: EU, UK, UAE tržište

3. Cilj kampanje:
✓ Proširenje poslovanja na zemlje Evrope, posebno JI Evrope, Ujedinjenog Kraljevstva i
Ujedinjenih Arapskih Emirata
✓ Brand awareness
✓ Edukacija tržišta o prednosti „digital signage“ sistema
✓ Povećanje angažmana na društvenim mrežama i web stranici
✓ Pozicioniranje brenda kao inovativnog lidera u regiji

4. Kanali komunikacije:
• Društvene mreže: sponzorirane i nesponzorirane objave, video prezentacije, reels,
iskustva kupaca, uspješne priče
✓ Linkedln
✓ Instagram
✓ Facebook
✓ YouTube

1 Student Awards
Octopus Digital Signage
Elma Agić
• Blog – web stranica
• Email marketing – Newsletter
• Influenseri – prednosti tehnoloških inovacija – inovativne reklame
• Organizacija događaja, evenata
• Stupanje u kontakt s medijima; media kit:

5. Ključna poruka
THE PHYSICAL TOUCH OF DIGITAL
Slogan – Phygital
5. Metrike uspjeha:
✓ Povećanje broja potencijalnih klijenata, broj klijenata
✓ Pregledi na društvenim mrežama, broj pratilaca, lajkova, share-a
✓ Povratne informacije korisnika
✓ Povratne informacije medija i partnera
✓ Evaluacija

Elma Agić