Sarajevo, 10.02.2023. – U sjajnoj atmosferi  danas je u Domu mladih Skenderija otvorena PR Arena konferencija o važnosti komunikacija pod motom : “Edukacija. Inspiracija. Komunikacija”. Konferenciju je svojim predavanjem otvorio  jedan od vodećih kreativnih dizajnera  Haris Jusović Jusa,  direktor i vlasnik agencije Jusa. Misija ove konferencije jeste upravo motivacija i edukacija mladih ljudi, bez edukacije i razumijevanja komunikacijskih vještina nema niti uspjeha.

“Ponosni smo na činjenicu da smo uz pomoć društveno odgovornih kompanija uspjeli obezbijediti besplatne kotizacije za sve studente. Danas oni imaju priliku da se educiraju i stiču nova znanja iz oblasti komunikacija  koja su im potrebna bez obzira kojim poslom će se baviti u budućnosti. Komunikacija je neizbježna u svim sferama života, a često to zaboravljamo. Danas komunikaciju vraćamo na pijadestal te dajemo omaž istoj. “, izjavila je Adisa Velić predsjednica Udruženja Inntera.

Kroz primjere  iz prakse studenti će moći usvojiti nova znanja, te motivirati sebe za poslovne izazove koji ih čekaju u budućnosti.

Udruženje  Inntera očekuje da će tokom konferencije istu pratiti više od 150 studenata.

“Ova konferencija postat će tradicionalna, a kao što je to bilo i u prethodnim godinama cilj je okupiti i studente iz regije.” istakao je Danijel Koletić, predsjednik Organizacijskog odbora PR Arene.

PR Arenu su podržali mediji: Face TV, Radio RSG i Antena, Klix, Urban magazin, Visit B&H magazin, Zdravi portal, Faktor, Cazin.net,  ali i društveno odgovorne kompanije:  Raiffeisen Bank – Premium sponzor; BH Telecom – zlatni sponzor, AS Holding sa brendovima Oaza, Zlatna džezva i Kent – srebreni sponzor, te prijatelji projekta :Općina Stari Grad Sarajevo, Hyundai Auto BH, DM drogeriemarkt, Teleperformance, Red Bull, Aria Mall, Podravka, Art on Media, Bimal, Rimmel, Petite Maison, Marriot by Courtyard, Plaza, Ekonomski fakultet u Sarajevu, Studio 23, Monier Atelier, Beeluv i Klinika za očne bolesti “Eye clinic dr. Ismail”.